luni, 21 iunie 2010

Ze blog iz back!

Cu ceva intarziere ce-i drept (Oana, raspunsul e DA! Evident, doar ca nu stiu daca ma pricep! N-am unde sa-ti scriu email ca n-ai profil vizibil, scrie-mi tu mie te rog daca mai e valabil), dar daca e cineva de prin zona Clujului si are treaba prin vestul Poloniei la sfarsitul lui septembrie/inceputul lui octombrie, iata o optiune de zbor. Ma bate gandul sa-mi rezerv acum biletele si sa ii anunt pe prietenii din Wroclaw ca daca ei nu ma vor musai in weekendul ala, eu ii vreau.


WIZZAIR

Vineri, 1 octombrie

Cluj Napoca - Forli/Bologna 25.33 EUR (1 bagaj de 32 de kg, check-in online)
11:55 am 12:40 pm

Forli/Bologna - Wroclaw 25.00 EUR (1 bagaj de 32 de kg, check-in online)
18:40 pm 20:25 pm

Eu nu prea calatoresc cu bagaje ca nu am destule zile de concediu de stat prin Polonia asa ca cele 10 kg pe care le iau cu mine in avion imi ajung pentru un weekend prelungit si duc la un cost al biletului ipotetic Cluj Napoca - Wroclaw de 20 Euro in total. Sunt asadar foarte tentata sa ma autoinvit in orasul meu preferat din Polonia...

@Munteanu N-am vrut sa fiu obraznica cu vecinii ucrainieni, dar traversarea imi inchipui ca se face in cu totul alte conditii intr-un tir cu marfa fata de o biata masina mica, mai ales metehnele de la vama difera din cate mi-a povestit o prietena care s-a aventurat in vacanta prin zona. Nu m-as da nici eu in laturi de la Lot, problema mea e insa locatia in spatiul mioritic. Mie imi iau alte 7-8 ore de mers pana la Otopeni/Baneasa din coltul meu vestic asa ca am mai multe sanse de la Budapesta. Cu trenul am fost de vreo trei ori de la Keleti la Katowice si n-am avut nicio problema in afara trezirii frecvente pentru verificatul actelor la granitele presupus inexistente. Am avut chiar colegi de vagon si suferinta simpatici ba de prin Arabia Saudita, ba de prin Korea, toti mergeau la Wroclaw ca si mine asa ca am avut calatorii destul de interesante dar sigure.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate pentru ca ma enerveaza spamul.